Het kikkerforum

Welkom op het kikkerforum

Het is nu 12 mei 2021, 16:51

Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen » dode kikker drogen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 apr 2021, 09:17 
Site Admin

Renate, ik heb me niet gemengd in dit onderwerp omdat Peter dit al had opgepakt en ik daar niks zinnigs aan toe te voegen heb. Of het moet zijn dat ik meer met levende kikkers heb ;)
Wat die eerste kikker betreft is het wellicht ook interessant voor je om deze pagina van de website te lezen: De paartijd van kikkers en padden

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2021, 17:14 

Heee Peter. Zo, alweer een poosje geleden. Het gaat goed! De kikker is aardig veranderd. Qua volume is hij denk ik ongeveer 40% ingeslonken. Doordat hij steeds droger wordt, is zijn lichaam ook krom geworden. Zijn kop staat nu omhoog. Ik kan nu alle botjes van de poten en (?) ribbenkast ook zien. Beide zijkanten zijn nu flinterdun en zullen binnenkort wel helemaal ingedroogd zijn. Het is ook ideaal weer hier voor. Geen vocht in de lucht. Binnenkort doe ik wel een foto bij mijn bericht, maar ik heb het heel druk in de tuin nu en met wandelen. Alles in de natuur verandert nu zo snel. Heel mooi om te zien. De eerste kikkervisjes (nog hele kleine puntjes, in dril) ook gezien. Kan niet wachten tot ze een staart hebben. Groetjes uit Drenthe!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2021, 17:17 

Hoi Wilma. Ik lees je bericht nu pas. Sorry. Ik ga je link bekijken. En je mag altijd wat toevoegen aan onze berichten hoor! Groetjes Renate.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen » dode kikker drogen