Het kikkerforum

Welkom op het kikkerforum

Het is nu 06 okt 2024, 22:26

Forumoverzicht » De Kikker praathoek » Gezellig kletsen over kikkers » Even voorstellen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Even voorstellen.
BerichtGeplaatst: 17 mei 2017, 00:49 

Hi,

Ik ben Paul, 42 jaar oud en ben een import Drent. Als kind stopte ik elk jaar kikkerdril in een klein aquarium, in die tijd werd dat nog door de leraar e.d. aangemoedigd, en elke dag als ik uit school kwam stond ik voor de bak te kijken of er al beweging te zien was in de eitjes. En zoals elk jaar kwam ook de tijd dat de kikkervisjes veranderen in kleine kikkertjes die driftig probeerden uit de bak te springen.
:kikker2
Oftewel, het was tijd om ze in de grote vijver achter ons huis uit te zetten. Natuurlijk was dat altijd wel jammer, maar om al die kikkertjes van de waterkant in het water te zien springen was ook altijd leuk.

Als kind vond ik kikkers dus al leuk, ik had zelfs actiefiguurtjes met kasteel en monsters e.d. waarvan één de "Froggacuda" was, mijn favoriet: een monsterkikker die volgens het verhaal in het "rode meer" leefde. Vraag me niet waarom, dat was nou eenmaal zo. Helaas heb ik dat speelgoed niet meer, gelukkig kan ik af en toe herinneringen ophalen bij afbeeldingen op het internet indien nodig. ;)

Paul

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: De machtige Froggacuda in strijd met Ronin, de held uit het verhaal.
Froggacuda-700.jpg
Froggacuda-700.jpg [ 53.69 KiB | 9417 keer bekeken ]

My Youtube channel!
http://www.youtube.com/c/PaulMTheDenyingDutchman
Newest video: How to repair almost all aquarium and pond pumps: Dragon waterfall, water feature .
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 17 mei 2017, 09:38 
Site Admin

Welkom op het kikkerforum, Paul.

Mijn belangstelling voor kikkers is op dezelfde manier ontstaan, maar wij hadden een kikkerbak in de klas staan.
Dat verhaal over Froggacuda heb ik nog nooit gehoord. Geinig.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Forumoverzicht » De Kikker praathoek » Gezellig kletsen over kikkers » Even voorstellen.